نوشته شده توسط كارشناسان در خط مقدم، بررسي جرايم اينترنتي

ارائه جديدترين مطالب اموزش در حوزه هاي علمي

نوشته شده توسط كارشناسان در خط مقدم، بررسي جرايم اينترنتي

نوشته شده توسط كارشناسان در خط مقدم، بررسي جرايم اينترنتي ، پيشينه و ابزارهايي را كه براي تحقيق در مورد جرايم رخ مي دهد در دنياي آنلاين به بازرسان كاركشته و جديد ارائه مي دهد. اين راهنماي ارزشمند دستورالعمل‌هاي گام به گام را براي بررسي جرايم اينترنتي، از جمله مكان‌يابي، تفسير، درك، جمع‌آوري و مستندسازي شواهد الكترونيكي آنلاين براي سودمندي تحقيقات ارائه مي‌كند.مقدمه اي بي نظير بر فلسفه علم با تاكيد ويژه بر علوم زيستي. بخش اول مفاهيم و مسائل ابتدايي اما اساسي در معرفت شناسي و ارتباط آنها با مسائل روش شناسي علمي را ارائه مي كند. بخش دوم به مطالعات موردي از تاريخ زيست شناسي مي پردازد كه نكات فلسفي خاصي را نشان مي دهد در حالي كه قسمت سوم به ايده هاي پيچيده تري مانند ماهيت و روش شناسي علم مي پردازد. بخش چهارم محدوديت‌هاي تحقيق علمي و روابط آن با ساير سيستم‌هاي دانش و تفسير را مورد بحث قرار مي‌دهد.بررسي بسترها و اقيانوس‌ها: از آتشفشان‌هاي گلي تا ماهي مركب غول‌پيكر ، يك تور از پايين به بالا در اقيانوس‌هاي جهان ارائه مي‌كند و اسرار پنهان در آن‌ها را از ديدگاه‌هاي مختلف علمي فاش مي‌كند. متن با بحث در مورد شكل‌گيري زمين، نقاط داغ، برآمدگي‌ها، تكتونيك صفحات، ترانشه‌هاي زيردريايي و تراوش‌هاي سرد آغاز مي‌شود، و در ادامه به موضوعاتي مانند نقش اقيانوس‌ها در منشأ حيات، چاله جزر و مدي، اثرات حرارتي، اكوسيستم مي‌پردازد. خدمات، موجودات دريايي، و منابع غذايي و دارويي.
اين مرجع منحصر به فرد بينشي در مورد طيف گسترده اي از سؤالات ارائه مي دهد كه محققان همچنان در مورد مطالعه گسترده اقيانوس ها و بستر دريا مي پرسند. اين يك بررسي منحصر به فرد از اقيانوس ها است كه ديدگاه هاي مهمي را براي محققان، پزشكان و دانشگاهيان در تمام زمينه هاي مرتبط با دريا ارائه مي دهد.شامل فصل‌هايي است كه به رشته‌هاي علمي مختلف مي‌پردازد، فرصتي را براي خوانندگان فراهم مي‌كند تا بينش‌هايي در مورد موضوعات مختلف در مطالعه اقيانوس‌ها كسب كنند.
بحث علمي در مورد حيات ميكروبي مقاوم به حرارت در رسوبات گرم زير دريا و ميدان‌هاي منفذي، و همچنين منشأ بحث‌هاي حيات و معماهاي پيرامون چگونگي پيدايش حيات ارائه مي‌كند.
شامل اطلاعات دقيق در مورد منشاء قسمت هاي مخوف مانند فوران هاي آتشفشاني، زلزله، سونامي، امواج داخلي و حفره هاي جزر و مدي است.
حاوي اطلاعاتي در مورد سهم اقيانوس ها از نظر ارائه محصولات مغذي و دارويي مفيد است.
جرايم سايبري سريعترين حوزه جرم و جنايت در حال رشد است، زيرا مجرمان بيشتري به دنبال سوء استفاده از سرعت، راحتي و ناشناس بودن اينترنت براي ارتكاب طيف متنوعي از فعاليت هاي مجرمانه هستند. جرايم آنلاين امروزي شامل حمله به داده‌ها و سيستم‌هاي رايانه‌اي، سرقت هويت، توزيع پورنوگرافي كودكان، نفوذ به خدمات مالي آنلاين، استفاده از شبكه‌هاي اجتماعي براي ارتكاب جرم و استقرار ويروس‌ها، بات‌نت‌ها و كلاهبرداري‌هاي ايميلي مانند فيشينگ است. گزارش جنايات سايبري نورتون در سال 2012 سيمانتك بيان كرد كه جهان حدود 110 ميليارد دلار براي مبارزه با جرايم سايبري هزينه كرده است كه به طور ميانگين براي هر قرباني نزديك به 200 دلار است.
سازمان‌هاي مجري قانون و افسران امنيتي شركت‌ها در سراسر جهان كه مسئوليت اجراي، تحقيق و تعقيب جرايم سايبري را بر عهده دارند، نه تنها به دليل تعداد زياد جرايم انجام شده، بلكه به دليل كمبود مواد آموزشي كافي، غرق شده‌اند. اين كتاب دانش بنيادي، از جمله نحوه جمع‌آوري و مستندسازي صحيح شواهد آنلاين، رديابي آدرس‌هاي IP و كار مخفي را ارائه مي‌كند.دستورالعمل هاي گام به گام در مورد چگونگي بررسي جرايم آنلاين را ارائه مي دهد
پوشش مي دهد كه چگونه ابزارهاي نرم افزاري جديد مي توانند در تحقيقات آنلاين كمك كنند
در مورد چگونگي رديابي، تفسير و درك شواهد الكترونيكي آنلاين براي سودمندي تحقيقات بحث مي كند
دستورالعمل هاي دقيق براي جمع آوري و مستندسازي شواهد آنلاين كه مي تواند در دادگاه ارائه شود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.