عوامل ضد التهاب

ارائه جديدترين مطالب اموزش در حوزه هاي علمي

عوامل ضد التهاب

شيمي دارويي: مجموعه اي از تك نگاري ها ، جلد 13 - II زمينه التهاب و مداخلات درماني در ناتوان كننده بيماري هاي التهابي مزمن را ارائه مي دهد. در اين كتاب پيشرفت هاي درماني در زمينه پزشكي با هزينه كمتري اما با همان درجه سودمند مورد بحث قرار گرفته است. اين جلد كه از 10 فصل ساخته شده است ، با بحث در مورد زمينه پاتوفيزيولوژيك بيماريهاي التهابي مزمن آغاز مي شود. در اين كتاب هورمونهاي موضعي كه به عنوان يك سيگنال زنگ خطر در پي يك آسيب موضعي عمل مي كنند ، مورد بررسي قرار مي گيرد ، كه شامل سروتونين ، هيستامين ، كينين ها ، هپارين ، پروستاگلاندين ، ​​آدنيلات ، ليزولسيتين ها و كاتكول آمين ها است. ساير فصل ها داراي مشاركت كنندگان هستند كه در زمينه ارزيابي باليني و درمان بيماريهاي التهابي مزمن به شدت ناتوان كننده از جمله نقرس ، آرتروز ، روماتيسم ، تحقيقات فعال در زمينه ارزيابي باليني و درمان باليني دارند. آرتروز ، پسوريازيس و لوپوس اريتماتوز سيستميك. فصل آخر به بررسي متابوليسم داروهاي ضد التهابي است كه در اطراف كلاسهاي شيميايي تركيبات سازمان يافته اند. اين كتاب منبع ارزشمندي از اطلاعات براي پزشكان ، شيمي دانان و زيست شناسان تجربي است.

ملوکسیکام یک داروی ضد التهاب غیراستروئیدی (NSAID) است که برای کاهش التهاب و درد در برخی از حالت‌های پزشکی استفاده می‌شود. ملوکسیکام 15 یک نسخه با دوز بالاتر از این دارو است که معمولاً برای درمان شدت بیشتر دردها و التهاب‌های مختلف تجویز می‌شود. این دارو به عنوان یک مهارکننده سیکلواکسیژناز-2 (COX-2) عمل می‌کند، که یک آنزیم مسئول از تولید پروستانوئیدها است که در فرآیند التهاب نقش دارد.

 

زمان مصرف ملوکسیکام 15 معمولاً به توصیه و نظر پزشک تعیین می‌شود و باید دقیقاً به دستورات و نسخه پزشک پیروی شود. این دارو بعضی از مشکلات گوارشی که ممکن است با مصرف دیگر NSAIDs همراه باشند، کمتر دارد، اما همچنین ممکن است باعث افزایش خطر ایجاد عوارض جانبی مثل افزایش فشار خون یا اختلالات کلیه شود. به همین دلیل مهم است که بیماران هنگام استفاده از ملوکسیکام 15 به صورت دقیق مشاوره پزشکی را دریافت کنند و از مدت زمان و دوز مناسب برای حالت خود اطمینان حاصل کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.