دانلود رايگان كتاب دعانويسي pdf با لينك مستقيم از منابع مقدس و الهي

دانلود رايگان كتاب دعانويسي pdf با لينك مستقيم از منابع مقدس و الهي لحظات الهام از برخي از مقدسين مورد علاقه خود: براي تقليد از فضايل آنها تلاش كنيد، از حكمت جاودانه آنها درس بگيريد و از آنها شفاعت بخواهيد.من با تو هستم براي همه كساني كه آن را مي خوانند آرامش و تسلي به ارمغان مي آورد." كاردينال كورماك مورفي-اوكانر،دانلود رايگان كتاب دعانويسي pdf با لينك مستقيم اسقف اعظم وست مينستردر دعاي شخصي ما چالش اين است كه واقعي، راستگو، صميمانه و بي پيرايه باشيم. لباس پوشيدن در مقابل كسي كه ما را بهتر از ما مي شناسد، فايده اي ندارد. و وقتي به طور منظم دعا مي كنيم، حداقل خدا نمي تواند وانمود كند كه ما را نمي شناسد.تعدادي از دعاهاي شخصي مورد علاقه مادر ترزا در اين حجم كوچك گردآوري شده است.دعاهاي گنجانده شده در كتاب A Year with the Bible به قدري محبوب شده است كه اين كتاب با اندازه مشابه كه منحصراً به چنين دعاهايي اختصاص دارد توليد شده است.دانلود رايگان كتاب دعانويسي pdf با لينك مستقيم اين كتاب شامل ده ها دعاي عمومي مختصر است كه به ويژه براي استفاده عبادي و در مواقع نياز ثابت است، مانند سوگواري از دست دادن يك عزيز يا برخورد با يك بيماري بزرگ. ^اين كتاب مخصوصاً براي كشيشان طراحي شده است تا هنگام ساخت بيمارستان، پرستاري، آنها را توزيع كنند. خانه يا ساير بازديدهاي شباني همچنين مي توان آن را به جماعات يا بازديدكنندگان داد و يا در حياط كليسا قرار داد.اين كتاب عبادات كاتوليك توسط روحاني مشهور ويليام جي استوري به راحتي در دو بخش ارائه شده است: بخش 1 جلد يك "كتاب ساعات" است كه راهنماي دعا در پنج "ساعت" در طول روز را ارائه مي دهد كه بايد بر روي آن دعا شود. دوره يك هفته همچنين يك نسخه جايگزين انعطاف‌پذير از ساعت‌ها را ارائه مي‌دهد كه مي‌توان در هر روز هفته گفت. بخش 2 شامل مجموعه اي از عبادات كاتوليك است كه احترام به عشاي رباني، عيسي، مريم و روح القدس را بيان مي كند. در سراسر كتاب، خوانندگان قلب و روح مسيحيت كاتوليك را تجربه مي كنند.
دعاهاي گنجانده شده در يك سال با كتاب مقدس به قدري محبوب شده اند كه اين كتاب با اندازه مشابه كه منحصراً به چنين دعاهايي اختصاص دارد توليد شده است.دانلود رايگان كتاب دعانويسي pdf با لينك مستقيم اين شامل ده ها دعاي عمومي مختصر است كه به ويژه براي استفاده عبادي و در مواقع ضروري، مانند سوگواري از دست دادن عزيز يا برخورد با يك بيماري بزرگ، ثابت است.
اين كتاب مخصوصاً براي كشيشان طراحي شده است تا هنگام بازديد از بيمارستان، آسايشگاه يا ساير بازديدهاي شباني، آنها را توزيع كنند. همچنين مي توان آن را به جماعات يا بازديدكنندگان داد و يا در حياط كليسا قرار داد.
ما در دعاي شخصي، بدون آرايش يا مبدل، بدون نقاب و تظاهر به خداي همه رحمت ها نزديك مي شويم، به اين اميد كه بياني براي اينكه چه كسي هستيم و چه چيزي در زندگي با آن روبرو بوده ايم پيدا كنيم. نماز شخصي اداء نيست; اين زبان زندگي واقعي است.
در اين دعاها سعي كرده‌ام صدايي براي انواع آدم‌ها و موقعيت‌ها پيدا كنم، همان‌طور كه به داستان‌هاي آدم‌ها در هر موقعيتي گوش داده‌ام. من مجموعه اي از عكس ها را براي حمايت از دعاها انتخاب كردم. همانطور كه صفحات را ورق مي‌زنيد، ممكن است عكس‌ها شما را برانگيزند كه به سمتي كاملاً متفاوت از مسير من برويد و دعاي خود را با كلمات خودتان بخوانيد. اين، البته، عالي خواهد بود
، جان وولي در طول كار خود به عنوان كشيش بيمارستان، كلمات تشويقي الهي زيادي را از خداوند در هنگام دعا دريافت كرد. او اين كلمات را در سلسله عناويني كه دهها هزار نفر را الهام بخشيده و نشاط بخشيده و حتي زندگي آنها را تغيير داده است،دانلود رايگان كتاب دعانويسي pdf با لينك مستقيم نقل كرده است. من با تو هستم اولين بار در سال 1985 به صورت جلد سخت منتشر شد و از سال 2005 با جلد شوميز منتشر شد.
اين اولين كتاب از سري كتابهاي عبادي "نجواهاي قلبي" است كه جان وولي دريافت كرد. جلدهاي همراه منتشر شده توسط O-Books عبارتند از Abide in My Love, I Am With You. براي جوانان و جوانان دل، بسياري از عمارت ها و بار من سبك است.
قديس پدر پيو عزيز، لطفاً براي من دعا كنيد تا فيض هايي را كه براي شركت عميقاً در فداكاري مقدس عشاء نياز دارم دريافت كنم. . به من كمك كن تا قدرت درد و رنج را با اراده خدا درك كنم. سنت پدر پيو، براي ما و همه كساني كه به شما كمك مي كنند دعا كنيد. اگر در خواست مقدس خداوند است، لطفاً به من عطا كنيد (در اينجا درخواست خود را ذكر كنيد). آميننماز چيست و چرا بايد نماز بخوانيم؟
از طريق اين مجموعه جديد از نوشته‌هاي منتشر نشده قبلي، مرحوم رابرت لولين، يكي از خردمندترين معلمان معنوي زمان ما، نشان مي‌دهد كه چگونه دعا نه تنها براي هر يك از ما، بلكه براي جهان گسترده‌تر مفيد است.دانلود رايگان كتاب دعانويسي pdf با لينك مستقيم راهنمايي‌ها و بينش‌هاي او از يك عمر اكتشاف معنوي شامل درس‌هايي است كه مي‌توانيم از بانو جوليان نورويچ، روياپرداز قرن چهاردهمي بياموزيم.
در اينجا مي توان افكار او را در مورد دعاي خاموش و متفكرانه، دعا به عنوان ستايش، استفاده از تسبيح در دعا، دعا براي خود و ديگران و ثمرات دعا يافت. سخنان رابرت ما را تشويق مي كند كه بدانيم چقدر دوست داريم و به ما نشان مي دهد كه چگونه مي توانيم از طريق دعا به خداوند نزديك شويم.
چرا دعا كنيم؟ توسط دنيس تريسمن كه دوست پدر رابرت و اكنون مجري ادبي او بود گردآوري و ويرايش شده است. اين توسط هنرمند نورفولك جولز آلن به تصوير كشيده شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.